Поділитися публікацією:

Пізно ввечері 28 березня у лікарні після раптової госпіталізації померла учениця загальноосвітньої школи №4.

Про це повідомляє Галка.

Департамент освіти і науки спростовує чутки, що йдеться про інфекційне захворювання, ведеться слідство.

“Ця смерть не пов’язана із будь-яким інфекційним захворюванням, це 100%”, – повідомив виданню директор департаменту Ігор Смаль.

Натомість журналістам вдалося дізнатися деякі подробиці трагедії. За попередньою інформацією, вдома школярка прийняла не ті таблетки під час лікування. Зокрема, випила дві пігулки для пониження тиску, які вживав її дідусь. До лікарні її госпіталізували з тиском 40/70. Медики робили все можливе, аби врятувати 14-річну дівчинку, але безуспішно.

У прес-службі Нацполіції повідомили, що матір намагалася сама промити шлунок доньці після помилкового прийняття таблеток. І вже потім викликала швидку. Поліція веде перевірку трагічного інциденту – чи не було тут раптом спроби суїциду.


Поділитися публікацією:
Теги: ,